lördag, juli 07, 2007

Vansbro nästa

Västerdalälven 17.5ºC

Imorgon är det dags att hoppa i det kalla plurret. Jag känner mig lugn inför utmaningen, anar att jag nog är alltför avslappnad. Det är bara bita ihop o göra det.
Jag har laddat ordentligt hela morgonen med mumsig pannkaks frukost i sällskap av goda vänner. (tyvärr är min kamera fortfarande oladdad, annars hade jag med glädje lagt upp bilder på den mest gulpsk människa jag känner-Jonas! Dagobertmacka med amerikanska pannkakor, hua)


Amelie o jag passar på att ta en liten road trip när vi ändå ska ut o åka. Vi stannar i Filipstad o bor över i en stuga. Det ska bli så mysigt. Rackarns att man inte kan sitta där o dricka vin o snacka skit hela kvällen.

Då vi kommit upp ur vattnet imorgon styr vi raka vägen söderut o mot Skagen. Äntligen ska jag ta hand om min Skagen abstinens. Vi har ett hus där o alla är välkomna för ett par dagars mys.
På tisdag firar världens bästa pappa sin 60 års dag. Hipp hipp hurra för kära far!!!

Min sommar blir som en enda ordentlig road trip. Ragnar är glad o jag är glad att jag har Ragnar.

Skulle ni vilja hålla koll på om(när!) jag kommer i mål... Mitt start nr är 2051. Här någonstans bör det finnas en resultat lista

3 kommentarer:

Mirijam sa...

galenpanna är vad du är!

Anonym sa...

Bra jobbat gumman, 1:28:)
Kram

Anonym sa...

Gött jobbat gumman o tack för ännu en av dina utsökta måltider. T om en frukost lyckas du göra delikat. Du är för underbar! Puss darling