söndag, juli 22, 2007

Nice Gotland

Åter hemma efter en härlig vecka på Gotland.

Jag Poffe o Ullet-Packmattsmys
  • Bästa sällskapet
  • bättre väder än övriga Sverige iaf
  • grillmys
  • Fårörunt, raukar o allmänt turistande
  • Tälta med vattensäng
  • Räkfrossa
  • Bra kalas
  • Tandemhopp
Fia hoppar Tandem med Poffe. Jag är så stolt över dig vännen!
  • Rosé, rosé rosé- vilken underbar o farlig dryck;)
  • Ingen karaoke! projekt; `face your fears´-får ta det en annan dag
  • Det är mycket Stockholm nu...
  • Härliga människor
Jeanette

Ullet o Fia

Fia, Tove, Anders, jag o Jonathan
Grillkväll på Backe o Evas gård. Fia, Poffe, jag, Christoffer, Eva o Jeanette

Jag på en enslig strand på Fårö, nästan lite Skagen känsla:)

Jag återvänder även nästa sommar! Skönt att vara hemma o tvagad nu. Ser fram emot att sova i en riktig säng, som står still. Tänker dock inte återvända till verkligheten förrän på tisdag kväll. Imorgon bär det av till Skäret för mys med systrarna Modigh o Fritte, ytterligare lite verklighetsflykt.

Fler bilder kommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem! Vi ses hos Jeanette :-) Kramar