fredag, juli 06, 2007

Inbjudan till en annan värld

Idag har mina tankar verkligen gått i spinn. Hmmm, undrar just vad som håller på att hända? Spännande!

Regnet öser ner o jag har haft en mys dag med kära syster o tjejligan Jeanette o Ulrika. Sötaste prinsen Jonatan var så klart också med. Han är helt underbar. Iofs säg vilken bebis som inte är det. Undrar just om det är äggklockan som tickar. STOPP STOPP! Jag är på väg att göra ett radikalt move som får alla möjliga klockor att stanna:)

Min kreativa sida vaknade under lyckoruset i förmiddags, ännu en gång har jag målat en tavla. Två tavlor de senaste månaderna, jag är verkligen om the road again. Det känns så bra. Hur fin tavlan blev behöver vi inte diskutera, men den får mig att le... o det var riktigt härligt att måla i sällsakp av Jacques Brel o Edith Piaf.

`men jag trodde, det säger du alltid, jag menade inte så, hur kunde du, det sa jag ju, har jag aldrig sagt, du lovade, varför sa du inget, och det säger du nu, sa jag inte alls, du förstår inte...´

Kom o hälsa på mig så förstår ni o får se mästerverket.

Väldigt snart är det dags för Vansbrosimmningen, jag ska ladda upp tillsammans med min gamla glada vän Mikael o en öl, dan före dan till ära. Ska fira att jag iaf införskaffat en våtdräkt. Hua vad jag är oseriös, men skit samma, jag trivs.


1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med simmningen!! Tiden du har att fajtas mot e 1.03.11.. Den tiden gjorde jag =)

KRAM