torsdag, juli 05, 2007

På besök i verkligheten

Det känns som så då jag äntligen landar i min kära lägenhet-Hemma! Den senaste tiden har jag varit på besök i olika världar. Det började med Vätternrunda, fortsatte med midsommar veckan på EDZ, snabb mellanlandning o feber yra här hemma, vidare till en annan värld i Stockholm, snabb visit i en annan värld ute på Värmdö, fortsatte till ytterligare en värld i Mariefred, sen ännu en annan värld i Stockholm, fastande oväntat i en skum värld i Nynäshamn o landade såsmåningom i en välbekant o trevlig värld i Simrishamn. Här hemma är allt sig likt oavsett vad som utspelas i världarna utanför. Home sweet home! :) Jag har inga bilder från mina senaste äventyr, kamera batteriet var oladdat. Kanske lika bra på sätt o vis....

Jag har haft det riktigt bra det senaste, om än inte allt blivit som jag tänkt mig. Jag älskar mina härliga vänner o rosé vin. Jag har stundtals haft det oförskämt bra! Det känns härligt att jag snart ska ha semester o fortsätta dricka rosé o njuta med mina vänner. Innan dess skall dock Vansbrosimmningen klaras av. Jag känner mig riktigt oseriös. Har inte ens fått tummen ur o köpa min våtdräkt än. Opsi! Men va fasen, kunde jag stå ut o cykla 18 timmar runt Vättern ska jag väl kunna stå ut o simma i 2 timmar. Det är bara o bita ihop o göra det. Undrar om man kan flyta på rygg o sova de två första medströms kilometrarna? Jag är mästare på att flyta, wonder why...?;)

Inga kommentarer: