måndag, november 20, 2006

Södra Sverige runt....

Äntligen hemma efter en turné i södra Sverige.

Husvagnen är redo för vintern. Torrbollar o frostvakt. Nu ska Rosa klara sig fin fint. Åkte förbi Rusta för o köpa torrbollar, kom ut med 6 st fina rosa kuddar. Mmm... de kommer att vara så fina i min rosa vagn. Jag kaninte gå in på Rusta utan att komma ut med något rosa kan jag konstatera. Tur att jag bara handlar saker till husvagnen där;)

Har varit o hälsat på Jonas i Växjö o fixat till mina tatueringar. Nu är de svarta o fina igen. Hade glömt hur det kändes att märkas. Inte helt skönt, men ska man vara fin...

Drog sen vidare till Kalmar. Träffade Magnus som hastigast! Oj, oj... det var udda. Hann med att åka Öland runt. Konstaterade ännu en gång att världen är liten. I ett spöklikt Borgholm sprang jag på min gamla Åre/chamonix kompis Johan. Kul o ses o kul o få sällskap o guide runt ön. Hann mysa o promenera med Cissi o ja t om jobba ett par dagar. Skönt att vara effektiv.

Imorgon bär det antagligen av till Danmark. Ska bli super kul att träffa min gamle vän Timo som är där på utbildning. Snart ett år sedan vi sågs sist :( o ändå ligger inte Estland alltför långt bort.

Inga kommentarer: