tisdag, november 14, 2006

Lille prinsen o jag

Så skönt att vare ledig o hemma ett par dagar. Underbart att kunna ligga kvar i sängen precis så länge jag vill. Sällskapade länge med Lille Prinsen. Han är den bästa! :)
Imorgon bär det av igen. Ska fixa det sista med husvagnen inför vintern o sen blir det ett stopp hos Jonas i Växjö. Det är hög tid att fixa iordningn på mina stackars gröna tatueringar. Jonas är snäll o tar sig an dem. Därefter blir det Kalmar igen. Ett fasligt åkande... men det är samtidigt lite kul. Ska bli kul o hinna träffa Cissi o Jonny igen! Inser att jag saknat dem väldans mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte att du kunde låta bli att göra en ny tatoo;)

Anonym sa...

Hej! Hoppas dina tattos blev fina igen:) Har åkt genom din tunnel 2 ggr denna vecka.... Sitter o tittar på freefly filmerna just nu, tänk om vi kunde göra lite så att midsommar blev som friflajfestivalen, det hde väl varit fantastiskt;) Ikväll blir det fest med tjejkompisarna! Ha det fint vännen o sköt om dig! Kram

Anonym sa...

Hej hej!
Inlämningen blev bra, rubriken blev "den unga och havet". Ja, herregud så fyndig man är :)
Messa din adress så skickar jag en kopia!
Kram