onsdag, november 29, 2006

Nedräkning

Ännu en dag närmare testerna. Kvällarna är inte bra för mig just nu. Tänker alltför mycket, stressar upp mig o blir nervös. Ikväll har jag varit ute o kutat långt o snabbt. Svetten lackar o jag hoppas att löpning o bastu ska få mig o somna ikväll.
Låg igår kväll o vred mig o försökte träna simultanförmågan. Klappade händer i takt samtidigt som jag gick igenom varenda stad jag kom på baklänges. Hmmm... jag kommer antaligen att spåra fullständigt på det här. Jag börjar dock bli duktig på att stava baklänges. datsnaitsirk t ex;) Det är tur att det snart är helg. En toppen helg väntar. Ett väldigt trevligt o fullspäckat schema. Jag kommer inte hinna tänka på annat än o ha kul.

Fick ännu en
lustig länk ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Ullis....är helt övertygad om att du kommer att klara dig finfint och du...du kan bara göra det du kan, vilket är en hel del så Ta de lugnt! Jag ska se till att du "slappar" totalt i helgen. Super stora kramar // u :)