onsdag, november 22, 2006

Bromsar upp lite

Ibland går det lite väl fort i min tillvaro. Inser att jag måste bromsa lite. Jag kan inte göra allt!

Bestämde mig för att inte åka till Danmark. Insåg att det var lite väl bra att ta mig till Fredrikshavn för att hinna träffa Timo enbart ett par timmar. Mer restid än tid med honom. Tror att det var ett bra beslut. Jag åker till Tallin i januari o hälsar på honom där istället. Ska bli kul o träffas o dessutom se ännu en av Europas 'storstäder'. Sist jag var i Tallin hann jag inte se så mycket. Nu ser jag fram emot att se Tallin med privat mäster guide.

Istället för en tur till Danmark så hann jag med en massa måsten. Cyklade runt i regnmundering o kom på mig själv med att stor flina. Jag tycker verkligen om denna årstid. Det är så mysigt med regn o rusk. Höstdepression, vad är det? Är glad at jag aldrig mått dåligt över denna årstid. Många säger 'jag bor i fel land'- Jag bor i rätt land:)

Igår kväll var jag ute o åt mumsig middag med Niklas. Kul o se honom igen. Vi har inte träffats sen segelsemestern i somras så det var på tiden. Gjorde ett tappert försök att hitta lite livat uteliv i Helsingborg efter maten, det gick sådär... Det är inte Gbg. Jag var ganska trött så det gjorde mig inte så mycket.

Idag har jag haft sällskap av Dan Brown o Änglar o Demoner hela dagen då jag lullat omkring o fixat o donat hemma.Var inom ett jobbet ett tag o fick fixat lite som varit släpande.
Ragnar är inlämnad på SPA. Skönhetsfläckarna ska åtgärdas. Det är skönt att få lite ordning på kaoset.

Ikväll har jag hunnit med att vara nere i Malmö o käkat middag med manifestet. Vi ar gått igenom året o haft det trevligt. Det är alltid kul att träffa hoppare utanför hoppfältet. Min nya kosthållning funkar riktigt bra även på resturang. Yttersta testet av en resturang är om de fixar att laga fin o mumsig vegetarisk mat. Igår kväll var det mums mums, idag var det sådär. Skönt att de löser det iaf.

Nu ska jag lyssna på sista skivan av Änglar o Demoner. Har längtat sen dess att jag åkte hemifrån. Det är en bra bok! Imorgon bär det av på jobb igen. Kul! Mindre kul att jag blir upphämtad kl 07.00 o ska packa innan det:(
Natti

Inga kommentarer: