tisdag, september 12, 2006

Vita väggar, vita tänder och lite blått...

Vill ha, vill ha, vill ha...fast i ek.

Jag har haft en bra dag. Utbildades på nya kommunikationsystem idag. Smidigt system för enklare samverkan myndigheter emellan.
Hann med att höst shoppa lite innan det var dags att stressa hem för att få en parkering på gatan. Hopplöst med parkering här i området. Någon gång det senaste dygnet har någon dessutom kört på Ragnar. Vem vill min prins illa?:( Var upp till polisen o gjorde en anmälan på direkten, så nu är det bara att vänta en evighet på försäkringsbolaget.
Ikväll har jag kommit igång o måla, igen... Är en lägenhet klar så måste jag ju bara hugga tag i att måla om nästa. Jag har en snäll hyresvärd som ger mig all färg. Tackar!:) Kan lova att jag har o göra imorgon med.

Börjar känna mig lite stressad över valet nu, har ännu inte bestämt hur jag ska rösta. Testade mig i ett av alla tester o fick reda på att jag är Blå, det var ju nytt...;) Fp o M låg i toppen, inte helt knasigt test ändå. Ska försöka rösta imorgon så att jag kan åka över sundet imorgon. Behöver stimulera min Louisiana kvot.

Nu ska jag inviga födelesdagspresenten som jag gav till mig själv idag.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur vita tänder ska fröken få nu då? ;) Jag gjorde testet o vart vrålröd...eller inte!!! Tur det! Kolla Bolia efter möbeln, har för mig att jag sett en sån där. Puss på dig Sötnos

Anonym sa...

Hej tjejen!

Grattis i efterskott, jag har bytt dator och således försvann allt som låg på favoriter, tyvärr innefattade det även dig. Men nu är jag uppdaterad igen!
Lycka till med lägenhetsförsäljningen, det kommer gå i ett nafs ska du se! Vi fick lite önskemål om att ha maskerad på kompisfesten, inte bara transpartaj, känns kanske som en bra idé? Dom som vill vara transor kan ju vara det iaf.
Skickar du ut en inbjudan och meddelar att man kan anmäla sig via sms till antingen dig eller mig? Det verkar smidigast väl? Vi får ragga upp lite folk som hjälper till att pynta också, jag ska kolla lite i helgen. Kommer du till klubben? Vi får ta ett hopp ihop innan man är förpassad till låglifter i kylan!?

Kram på dig!