torsdag, september 07, 2006

Sminkning av hjulbent i parkeringsgarage...

Jag har haft en toppen bra födelsedag. Vet inte om det var åldersnojja eller bara självbevarelsedrift att jag äntligen begav mig till SATS idag. Strunt samma vilket. skönt att äntligen vara igång. Spinning o yoga, jag kommer inte kunna gå imorgon, men då kan jag ju skylla på åldern;)

Jag har rusat runt på stan idag o försökt födelsedags shoppa... det har inte gått så bra. Har inte hittat ett dugg:( När man väl ska shoppa så hittar man inget, det slår aldrig fel. När man verkligen inte borde shoppa, ja då hittar man allt.
Var på MakeUp Store på sminkrådgivning idag, det var lite kul. Var förberedd på en vulgo sminkning, men det blev ganska bra. Såpass att jag behöll sminket till kvällen.

Min kära systeryster dök upp här hemma för o skåla i lite champange innan vi gick för att möta upp de andra. Kul o träffas lite. Härligt att se henne stråla då hon berättar om alla lustiga ämnen on läser. Morfologi-bara namnet får mig att bli gladDet blev en lugn kväll, precis som sig bör för en gamling som mig, numera;) Avslutade kvällen i ett parkeringshus med Jeanette. Underbart roligt:) Massa galna speglar och ännu mer skratt. Jag visste att en stor förändring skulle ske den dag då jag fyller 27. Hjulbent, kort och tjock blev jag....



Posted by Picasa

5 kommentarer:

Sivan sa...

Vad fin du blev i håret!! Kram

Paul Blomdahl sa...

Grattis i efterskott vännen!

Anonym sa...

Följ med mig till Barcelona så ska du få se på shopping. Jag kan ta anställning som bärare;)

Ullis sa...

Tack Sivan, Tack Paul. Betalar du Jonas? Min super sommar har kostat lite mer än vad som var hälsosamt för min ekonomi!:(

Anonym sa...

Jag tycker du är söt som dvärg, varför blev du inte det?;)