måndag, september 18, 2006

Blått!:)...i Svea iaf

Rösterna verkar inte vara räknade än i Helsingborg :( Under TV sändningarna igår sa det iaf att det verkar bli ett skifte här i stan. Det som är mest intressant är iofs hur det gick för SverigeDemokraterna. INTE för att de har mina sympatier utan för att de verkligen inte har det. Hörde på radio att de gått starkt fram i Skåne. Usch! De vill jag inte ha i närheten av någon makt.
Riksdagsvalet gick ju bra iaf så jag glädjer mig åt det tills dess att jag fått tag på de andra siffrorna.

Idag har varit en skön dag. Besökte mitt 'stammis' ställe för lunch. Mmm.. som i Lagmmmarks. Thomas, med Th;) och Mats var med mig o även de gillade stället.

Ägnade eftermiddagen åt att rasta Ragnar o Thomas utmed kusten. Kvällen bjöd träning. Kul o dansa loss lite varva ner med lite BodyBalance. Det är så skönt att vara igång med träningen igen.

Imorgon är det jobb igen. Jag ska jobba en lista uppe i Västervik. Det ska bli kul o bekantra sig med såväl folk som skärgård där uppe. Den enda nackdelen är att jag har 45 mil till jobbet. Ugha!:( Vill inte ens tänka på när jag behöver gå upp imorgon för att komma fram i tid. Tur att Ragnar har bättre morgonhumör än sin mamma.

1 kommentar:

Paul Blomdahl sa...

Puss och kram på dig min blåa vän! Ta det försiktigt med Ragnar!