måndag, september 11, 2006

Till Salu-Fisketävling och gummibåt

Jag har jobbat hela helgen. Det har varit en lugn helg, men ändock kul som vanligt. Trevligt folk o lite udda uppgifter. Köra runt Ven i en relativt liten gummibåt, föreläsa om trafiksepareringsystem inför en fisketävling o ja sen allmänna KBV uppgifter. Övade massa manövrering med 301:an.

Har varit ute o sprungit en del det senaste. Egentligen tycker jag inte om att springa med andra, trodde jag iaf. Janne var med mig ute o sprang o det gick bättre än någonsin. Det är nog lite draghjälp jag behöver för att inte lägga ner så fort det blir jobbigt och tråkigt.

Min Göteborgs lägenhet finns nu ute på nätet. Det ska bli spännande att se hur försäljningen kommer att gå. Håll tummarna!:)

Mysiga balkongen där jag ej suttit alltför många gånger:(

Jag spanar för fullt på lägenheter i Hbg nu. Det finns en del, men än tänker jag inte ta tag i det seriöst. Så snart Gbg är sålt ska jag lägga ner energi att finna ett nytt boende. Ikväll har min energi gått åt till träning. Puuah va jag är otränade, men det ska det bli ändring på! Det är skönt att vara igång igen efter sommarens lyxliv. Sommaren är borta men inte spåren efter lyxlivet:( Körde ett step pass o kunde konstatera att kordinationen sitter åtminstone i, på BodyBalance passet kunde jag konstatera att balansen finns kvar, alltid något. Man ska ju visst glädjas åt det lilla:) Jag är glad. Imorgon ska jag jobba igen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gör du i Sverige? Trodde att du skulle vara på väg till ett annat land?;)Puss på dig stollan