måndag, februari 25, 2008

Tjohooo!

En Svensk Klassiker- That´s me!!:)

Helt tokigt att jag fixat det!

Förra året var det en helt orimlig tanke att jag skulle göra det. Hånflinade nästan åt de som frivilligt tog sig an en sådan utmaning. Kunde inte tänka mig att jag ett par månader senare skulle få en helt galen idé, följa med Lojsan på Vätternrundan o själv vara igång med att försöka genomföra Klassikern. Det som är mest galet just nu är faktiskt att jag fixat det. Jag är så glad o ganska förvånad över att mitt pannben visst fixar en jäkla massa dumheter.

Ulrika E.... E inte för Elisabeth utan för Envis som käre far sagt.

Nu funderar jag på vad nästa utmaning ska bli. Lilla Ironman på Hawaii blir det iaf 2009:)

Nu somnar jag med ett stort leende. Jag är nog inte så dum ändå;)

1 kommentar:

Sandra sa...

Du rockar fett tjejen!
Kram kram