fredag, februari 22, 2008

Drar norr ut

Söndagen närmar sig med stormsteg. Just nu längtar ja mest efter att få det avklarat. Det är försent att sätta igång o träna nu o nervositeten inför om jag ska klara det eller ej, ja den har jag ledsnat på nu. Det finns iofs inte som ett alternativ att jag inta ska genomföra/klara det, jag är nog mest nyfiken på hur jobbigt det egentligen kan bli.

Vill ni följa mig i spåret på söndag så finns det en sms-tjänst för 30kr. Boka en söndag i soffan o känn inget dåligt samvete om du stannar där hela dagen, tänk inte på att jag är ute o åker skidor hela din soffsöndag. ;)

Jag har start nummer 17287. För sms-tjänsten, skicka VASAÖS 17287 till nr 72777

Håll tummarna för mig!

Är nyfiekn på hur träningsvärken känns efter Vasan. Efter Lidingöloppet kunde jag inte lämna sängen utan o ta en värktablett i tre dagar. Efter tre dagar kunde jag med nöd o näppe gå på rätt håll nedför trappor. Det blir spännande det här, än mer spännade att borda fiskebåtar ute på sjön på jobbet på tisdag.

13 kommentarer:

Mia sa...

du kommer att klara det galant!! Själv får man ju börja om från början... Är du på? hihi..

Ska hålla tummarna för dig och självklart kommer vi att följa dig via SMS!!

Helena sa...

Lycka till nu!!!! Håller tummarna för bra väder så du slipper pina dig igenom hagel och storm ;)

Att du ska fixa det tvivlar jag inte en sekund på!

Kram!

Mirijam sa...

"det är lite försent att börja träna nu"... ja det har du nog rätt i!
Jag håler också tummarna, och Tobe med!

Ps: Jag kan inte sluta tänka på Mattias reaktion "Va, ska Ullis göra klassikern? Fyller hon 30 snart eller?"

Puss på dig!

Madelen sa...

Tänker på dig vännen, jag tror att de går bra.

Kramar Madde

Mirijam sa...

Jag håller koll via nätet! Spännande!

Sandra sa...

Grattis grattis din galning:) Jag visste du skulle fixa detta oxå, du e helgrym!

Bamsekram till dig!

Mirijam sa...

Ja, verkligen!
Stort imponerade här i Malmö!

Sivan sa...

Gryyymt jobbat vännen!!!! :) Nu är vi superstolta, hårbollarna och jag!

Kram

Anonym sa...

Åhhhh vad du är bra!! Du är min idol!!!!!!! Hejja Ullis!!

Vad är nästa mål nu när du klarat allt??

Anonym sa...

woooooohoooo du e ju så himla brutalt fantastiskt galet jäkla bra!

Linda sa...

Hejja hejja dig! Grymt bra jobbat!!!

Ramona sa...

Grattis bruden! Förbaskat bra jobbat!

Jag funderar på att göra en "Ullis" eller klassikern med andra ord =)

Riktigt sugen

Trevlig helg!

kram från Ramona

Ullis sa...

Tack alla söta som trott på mig. Hjälpte faktskt enhel deli spåret. Jag kunde ju inte ge upp då folk tror att jag ska klara det. Tjohoo and i did it!:)

Ramona-Kör! Det känns j .... bra efteråt!

Kram på er