onsdag, februari 20, 2008

Bowlarn

Det är inte jag som äger den titeln! Låt oss se det som att det var tur att jag var med vinnarskallarna Emelie o Daniel o bowlade så att de slapp ta sista platsen.

Brukar kunna se ett mönster att man blir sämre på o bowla efter ett par öl, den tesen funkar inte längre. Jag var nykter, Em o Daniel drack öl o ändå var jag sämst. Strunt samma, jag är i vilket fall bättre än dem på söndag. Ingen av dem ska ju köra Vasaloppet;)

Daniel tycker jag är dum i huvudet, jag är beredd att hålla med.... som det känns nu iaf. Inte laddad för fem öre. Försökte utmana honom att han ska köra nästa år. Em bara skrattade, ¨lycka till, börja med att utmana honom med att gå uppför Hälsobacken istället för o ta en taxi.¨ -Antaget!:)

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är inte dum i huvudet, men lite smått galen kanske:) På söndag har du alla mina krafter med dig, du fixar Vasaloppet, det är ju bara sista etappen kvar nu o sen har du gjort din galna klassiker! Kram kram o heja Ullis!