torsdag, februari 21, 2008

Galet inköp

Jag trodde aldrig att jag skulle lägga pengar på en magväska! Den där Klassikern får mig verkligen att göra konstiga saker! Tycker att det är lite skrämmande att det i nutid finns magväskor i vanliga väskaffärer. Jag lät bli att köpa den lilla LV magväskan om än jag för en kort stund funderade på att köra Vasaloppet med lite classic glassic style. Lite foff foff foff hade inte skadat där!


Det fick bli en något billigare variant, en liten rosa Lacoste magväska passar väl finfint till skidspåret. Eller Inte!!!


Skojar bara, jag skulle aldrig lägga mer pengar än nödvändigt på en magväska.Tror säkert att det var någon som blev orolig för en kort stund;) Det blev en väska som vara lika ful som alla andra. De är ju fula oavsett om det står LV, Gucci eller Lacoste eller ingenting på den. Den jag köpte kostade dock inte flera hundra utan klarade sig under hundralappen. Det får det funktionella med den vara värt.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Vasaloppet... Tssss, du är fan sjuk. Och jag som trodde att jag hade något att oroa mig för inför SpringCross. Icke.

Anonym sa...

Ja, jag bävar för den dagen då jag också måste köpa en magväska. Jag behöver nog en inför mina långlöpningar innan maratonet. Usch och fy.