fredag, maj 16, 2008

Redo!

Känner mig grymt laddad inför o kuta runt Göteborg imorgon. Det ska t om bli riktigt kul. För första gången idiotförklarar jag inte mig själv inför en sportutmaning. Jag har ju faktiskt förberett mig denna gången. Antagligen inte tillräckligt mycket, men va fasen, allt är ju bättre än de icke existerande förberedelser inför de senaste klassiker grenarna. Det fixde jag ju,så detta kommer att gå galant. Planerar att inte ens ha träningsvär på söndag för då ska jag hoppa fallskärm! Äntligen! Längtar så efter att komma upp i det blå.

Em, Daniel o jag åker upp till Götet redan ikväll. Vi ska ut o käka pastamiddag tillsammans med Anna o inte dricka vin!!! Känns bra att varit vinfri ett bra tag nu. Kroppen jublar o kommer belöna mig genom att samarbeta i 2,1mil.

Det är med blandade känslor jag åker till Götet, men det ska nog gå bra. Ingen utgång denna gången. Vet ju dessutom att jag har bästa sällskapet med mig så det kommer att gå bra.

Hoppas att jag hinner kramas med lite favoriter innan loppet imorgon o om inte annat får höra era glada tillrop då jag kutar förbi.

Jag har start nr 51136, om någon skulle vilja kolla att jag verkligen gör det, eller kanske hur jag gör det.

Inga kommentarer: