onsdag, maj 14, 2008

Asfaltsprövningen i Götet

Det är bara tre dagar kvar! Förhoppningsvis är sista tån opererad nu. Jag känner mig ganska redo för en gångs skulle. Ser t om fram emot att få sätta igång o springa på lördag. Ser fram emot att ge Em pisk;) eller ja just ja, jag skulle ju låta henne vinna för att bevara vänskapen med vinnarskallen. Målet är att lösa det under 2.09, Em´s mål är 2.10, hihihi.

Det har varit riktigt kul att löpträna det senaste. Löste 1,5 mil i lördags utan akut trötthet o bästa av allt, UTAN träningsvärk!! Dessutom finns det tydliga mål uppsatta för att fortsätta löpträna seriöst även efter Göteborgsvarvet. Målet är om ett år o shit va jag ska prestera då. Då handlar det om riktigt seriösa saker, såsom framtid.... Dough! Det ska bara funka, om än det kommer att krävas mycket av mig. Jag ska bli den första som löser det! Iiiiiiiiii!

Inga kommentarer: