onsdag, maj 21, 2008

Häftiga grejer

Den där kroppen är en lustig grej. Förvånad hur snabbt den återhämtar sig o bygger upp sig. Löpningen idag gick som en dans. 7 km är som en promenad numera. Gött!!! För drygt en månad sen höll både Em o jag på o dö efter vår första 7:a. Nu är vi grymma om jag får säga det själv. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag tycker om o springa, men faktiskt, numera gillar jag det. Såpass att nästa utmaning verkligen blir Berlin Marathon. Hihihi.... Det är iofs en lång bit kvar innan vi är redo för en mara. Men skam den som ger sig. Känns skönt att ha ett mål o sträva mot under sommaren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ullis!
Vad kul att det går så bra! Jag är själv fullkomligt hooked på att springa så jag förstår precis vad du menar!

Vad är erat mål om ett år som du nämnde? Den där grejen på Hawaii?

/Elin

Linda sa...

Så där ska jag oxå känna för löpning någon gång i framtiden.. kanske.. eller inte ;)

Anonym sa...

Åhmä hallå svara då! Vad är det för en utmaning?
Kram