lördag, mars 15, 2008

Packdax- men i vad?

Var är min ryggsäck? Trodde den var här i Hbg.... hmmm!? Jag kan inte resa med en hård resväska då mina planer är att åka runt en massa.

Det var länge sedan jag packade ryggsäcken, men nu är det dags igen. Ser fram emot lite gammalt hederligt backpackresande. No luxary! Lustigt att gå igonom gamla ryggan o hitta minnen från tidigare resor. Hoppas att jag fortfarande kan resa på så vis o att mitt nutida bekväma leverne inte raderat den gamla spartanska Ullis. Lovar dock att jag inte ska sova i min rygga på stränderna denna gång, inte heller ta luftmadrassen som transportmedel mellan öarna;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ha en fantastisk resa hjärtat! Va rädd om dig och bara njut av att bara vara i Buddhas land. Hoppas resan blir allt vad du hoppas på o att det dyker upp ett glatt litet besök från en annan kontinent! Massor av kramar till dig!

Johanna sa...

Var och hur du somnar slutar ju aldrig att förvåna en. Snarare att du kan somna på så konstiga platser och i världens oljud. Sanna vill också åka flygplan till Thailand du kanske kan ta henne som handbagage?? Nej luftmadrassen hoppas jag att du skippar denna gång. Det finns ju farliga fiskar med stora vassa tänder där borta. Finns inte lika stora i Grekland. Ha det toppen och njut Kram Johanna och gänget!