söndag, mars 16, 2008

Minsta packningen

Ja för o vara mig iaf. Tackar Jeanette för att jag lyckats minimera min packning till en halvfull ryggsäck. Det känns bra det här!

Är nu åter i Varberg o har hunnit med att mysa ännu mer med kära föräldrarna o farmor. Hann t om vara ett snällt barnbarn o städa av farmors lägenhet. Känns bättre för samvetet att sticka iväg om jag åtminstone gjort en liten ansträngning för lilla tanten. Det är inte mycket för mig men det betyder visst extremt mycket för henne. Det är ju det minsta jag kan göra då lilla tanten håller på att bli gammal, men vad kan man förvänta sig av en dam i den ringa åldern 90!

Har aven hunnit med att mysa lite med storre delen av familjen Corin. Alltid mysigt! Sanna, tagbanan o jag var ett vinnande koncept



Imorgon åker jag o det ska bli så obeskrivligt skönt. Jag har fått massa bra tips från olika håll o boendet det 5 första nätterna är klart. Härligt med kompisar lite varstans.

Inga kommentarer: