fredag, mars 07, 2008

Blir inte bättre….

…trots att jag övar på att bowla. Denna gången förlorade jag dock inte. Daniel vann, Poffe kom tvåa, jag trea och stackars Em var helt ur sin bowling form o kom sist. Sista platsen som jag annars tagit på mig. Jag deltar o tar vara på trevligt sällskap o kommer sist så att de med vinnarskalle ska slippa bli på dåligt humör. Bowlingkvällen avslutades med den helt gudomlig musselsoppa (Bland det absolut godaste jag någonsin ätit, t om bättre än Aquavit maten!) på Bara Vara.

Vi fick sitta i lugn o ro nere i Vinkällaren. Kanon att sitta där. Drick fin vin, äta gudomligt o vara avskärmade från sorl o spring. Som en hemma hos middag fast ute. Efterhand dök det upp fler trevliga människor o vi hade så trevligt att vi blev sittandes till efter midnatt. Nice o spontant. Poffe var nog dock intenöjd över alla samtalsämnen som avhandlades nere i vinkällaren. Svårt för stackarn att förstå att man alltid är värd ett par skor, speciellt om det är ett par höga klackar på dem. Jag bestämde mig dessutom under kvällen för att ompröva min åsikt om chihuahuaor. De är ju faktiskt ganska söta råttor;)

Inga kommentarer: