tisdag, juni 13, 2006

Tiden rusar iväg

Imorgon är det examen! :)

Sista veckan har jag varit i Skavsta på Kustbevakningsflyget. Så nu är jag triggad att bli flygare. Ska söka pilot till hösten och hoppas att de kan godta mig.
Det var en innehållsrik vecka. Hela klassen bodde på trevligt hotell. Trevligt samkväm o god mat. Övade sjukvård en dag, var i Linköping o plaskade i överlevnadsdräkt o åkte helikoptersele o dessutom var vi uppe o flög. Det var kul o flyga. Synd bara att jag inte fick igenom fullt ut, att hoppa av. Hade med mig skärmen o hade t om löst en hoppledare på backen för att allt skulle gå rätt till. Jag har dock fått ett löfte om att få hoppa av vid ett senare tillfälle. Hi hi, tänka att få skutta fallskärm i tjänst:)

Nu rusar tiden iväg, dax för ännu en utvärdering. Får återkomma om status på tillvaron. Antagligen efter examen när allt lugnat ner sig lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hålla din potta hur e det lever livet om inte annat ringer i dagarna imorgon rätterare sagt hohoho puss i ljumsken o krossa döds stjärnan