fredag, juni 30, 2006

Idag är jag på toppelitopp humör! :)

Äntligen lite internet åtkomst för min del. Känner mig begränsad då jag inte kommer åt nätet som jag vill.... därav är jag så dålig på att uppdatera. Nu kommer iaf lite bilder från examen. Bättre sent än aldrig.


Gruppbild....vi såg likadana ut allihopa.



Ida o jag... de två hopparna tillsammans i uniform:) När jag Ida börjar hoppa lag så ska vi ha denna som lagbild.

Två favoriter på samma bild, Anna o Lollo. Lite senare på kvällen när vi slängt av oss uniformen.


Nu ska jag Ragnar o en gammal gitarr bege oss till Götet. Känner på mig att det kommer att bli en toppen helg. Ragnar o jag njuter båda två av det härliga vädret. Kom på mig själv med att sitta o fnittra för mig självpå vägen ifrån helsingborg. Det är nog höjden av välmående tror jag. Lyssnade på Fronda o sjöng 'Ja é tillbax, jag kommer ta över hela världen....' Fortsättningen är helt enkelt oundviklig... 'jag bara rullar fram, ingenting kan stoppa mig nu!'

Idag är jag på topp!!!

Inga kommentarer: