söndag, april 05, 2009

Mycket nu....

Det har iaf varit det senaste. Mycket av mycket... Det är inte lugnare nu men det är väl dags att ta tag i detta igen efter påtryckningar o för att dessutom få lite ordning på tillvaron då jag kikar tillbaka om ett år. Är helt vilsen i vad jag gjort det senaste månaderna då jag inte bokfört det här.

Tänker inte ens försöka sammanfatta det mer än med att Det har blivit en hel del USA, jag har mött massa spännande nya människor och snöat in fullständigt i vinkunskapenens värld.

Nya spännande projekt och utmaningar står inför mig.

Kolonilotten, en vildvuxen lott som ska få varenda pesionär att bli grön av avund;), ännu ett vintest skall göras, WSET Level 3 Advanced Certificate- det kommer bli svårt! Dyktesterna för kustbevakningen, kommer bli tufft att inte låta min envishet dränka mig under dyk nollan, och idag har jag dessutom anmält mig o Em till Berlin Maran. Detta är det större grejerna som stundar i det närmsta, därutöver finns ju alla de vanliga utmaningarna som man måste utsätta sig för....
Enda dilemmat med det som stundar är hur fasen jag ska få tiden att räcka till.
Det är nästan den största utmaningen. Smart drag av mig att tro att jag ska kunna lägga tid på att blogga framöver...

Inga kommentarer: